PRONÁJEM MÍSTNOSTI

PRONÁJEM ŠKOLÍCÍ A ZASEDACÍ MÍSTNOSTI

Nabízíme krátkodobý pronájem školící a zasedací místnosti v Brně pro pořádání obchodních jednání, školení, seminářů, kurzů, pohovorů, výběrových řízení a prezentací. K pronájmu si můžete doobjednat technické vybavení a občerstvení. Výměra místnosti 7 x 5 metrů.

Pronájem místnosti je možné objednat každý den (pondělí - neděle) od 8:00 do 19:00 hodin a je zpřístupněna vždy 20 minut před začátkem a uzavřena 20 minut po ukončení objednaného pronájmu.

Objednat si můžete pouze jednu hodinu nebo celý den.

 

VÝZNAMNOU PŘEDNOSTÍ ŠKOLÍCÍ A ZASEDACÍ MÍSTNOSTI JE:

  • Perfektní spojení s centrem i na výjezdy z Brna
  • Bezproblémové parkování zdarma po celou dobu pronájmu pro všechny účastníky
  • Možnost blízkého ubytování a stravování
  • V okolí najdete: Tramvaj č.1: HUDCOVA (30 m), Bus MHD: Vozovna Medlánky (103 m), Vlak: Brno – Královo Pole (919 m),
    Bankomat: KB (93 m), Restaurace: Hotel Prometheus (200 m)

ADRESA MÍSTNOSTI:

  • Palackého třída 318/159, Medlánky, 612 00 Brno

MÍSTNOST JE URČENA PRO:

  • Až 10 osob

VYBAVENÍ MÍSTNOSTI:

  • WIFI
  • Velkoplošná TV
  • Jednací stůl + židle
  • Kožená sedačka + křesla

CENA PRONÁJMU:

  • 140 Kč / 1 hodina
  • + 200 Kč / den / víkend

TECHNICKÉ VYBAVENÍ:

  •  Televize – zdarma
  •  Flipchart (včetně papírů) – zdarma
  • Adaptéry – zdarma

OBČERSTVENÍ:

  • Voda / zdarma
  • 100 Kč / termoska kávy 2l
  • 30 Kč / ks - chlebíček
  • 10 Kč / ks - koláček
  • 60 Kč / litr džusu, dle výběru

OSTATNÍ SLUŽBY:

  • Skenování / zdarma
  • Kopírování a tisk pouze CB – 2 Kč / A4 / 1 str. – 4 Kč/A4/oboustr.
  • Laminování – 10 Kč / A4 / 1 str.

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY:

  • Uvedené ceny jsou bez DPH a platné od 1. 1. 2019
  • Krátkodobé pronájmy jsou určeny pouze podnikatelským subjektům pro výše uvedené účely.
  • V objednávce je vždy nutné uvést účel pronájmu.
  • Vyhrazujeme si právo přijmout nebo odmítnout jakoukoli objednávku.
  • Nutná úhrada ceny pronájmu ve smluveném termínu převodem na účet nebo hotově před začátkem pronájmu,
    v případě prodlení s jakoukoli platbou nebude pronájem umožněn.
  • Případné škody, které způsobí klient nebo některý z účastníků v pronajatých prostorách nebo na technickém vybavení,
    uhradí klient v plném rozsahu a domluveném termínu.
  • Storno objednávky 5 a více pracovních dní před uvedeným termínem, zaplatí klient 40% z celkové ceny.
  • Při zrušení objednávky 4 a méně pracovních dní před uvedeným termínem, zaplatí klient 70% z celkové ceny.
  • Při zrušení objednávky v den uvedeného termínu, zaplatí klient 100% z celkové ceny.
  • V případě objednávky klient souhlasí se storno a všeobecnými podmínkami

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

  • DINERO GROUP s.r.o., IČ: 26922690, DIČ: CZ26922690, Palackého třída 318/159, Medlánky, 612 00 Brno. Bankovní účet: 2000519936/2010.

REZERVAČNÍ FORMULÁŘ

Neváhejte nás kontaktovat s jakýmkoliv dotazem.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů